
Ja va quedant menys per la Festa de final de curs. Recordeu que serà al parc de les Rates el 13 de juny.
Mentrestant, us deixem algunes informacions importants:
A partir de la setmana vinent, ens trobareu al porxo venent tiquets del menjar. No us quedeu, sense!
A la festa, hi haurà xoriç/xoriç vegans, pizzes, coques, patates i crispetes.
I per tal que tot surti rodó necessitem moooltes mans: sense vosaltres no serà possible
Apunteu-vos al següent formulari.
Ah! Us animem a continuar portant pots, i CDS. Teniu una caixa al porxo.
Gràcies!!




