
Hola comunitat!
Quina emoció vam viure el passat 25 d’abril a les Festes de la Primavera! Un mar turquesa (blau… verd… cadascú el veu com més li agrada) i negre va envair els carrers de la Sagrera.
La Bondia, Siroko i famílies que es van afegir per ampliar el col·lectiu ho van donar tot en el seu debut conjunt i estrenant indumentària. Música, ball, rialles… No va faltar de res!



Ara seguirem treballant en la nova imatgeria que esperem que us agradi! Tenim diversos projectes al cap, alguns ja en marxa, com ja us hem anat informant, i d’altres que esperem poder iniciar ben aviat.
Us anirem informant!
Gràcies,




