Us recordem que el pròxim divendres 15 de maig gaudirem de la darrera tarda en famílies on realitzarem els tallers enfocats a preparar la decoració per a la festa de fi de curs amb temàtica MUSICAL.
I les famílies de primer ens delectaran amb berenars saludables
Us hi esperem a totes i tots!
Ahh! I no falteu al Mercat d’intercanvi que tindrà lloc a l’exterior.
Gràcies!!!




