AVÍS LEGAL

El lloc web afacongresindians.cat és propietat de l’Associació de Famílies d’Alumnes de l’escola Congrés-Indians, situada al carrer Açores, 1-3 de Barcelona.

INFORMACIO DE CONTACTE

INFORMACIÓ ADDICIONAL

Activitat social

Associació de famílies.

Finalitat del lloc web

Els serveis prestats pel responsable del lloc web són els següents:

  • Subministrament de continguts al blog (La News). Gestió de la llista de subscriptors per a la distribució gratuïta del contingut del nostre blog i comunicacions amb famílies associades.
  • Captura d’informació. Formularis de contacte, d’associació, de registre, i de sol·licitud de serveis, als què la persona usuària haurà d’omplir els camps de nom i cognoms, correu electrònic, observacions i altres dades necessàries.

Exclusió de garanties i responsabilitat

El propietari del lloc web no es fa responsable, en cap cas, dels danys i perjudicis de qualsevol naturalesa que es puguin derivar, com per exemple: per errades o omissions en els continguts, per manca de disponibilitat del lloc web (se’n farà un manteniment periòdic), per la transmissió de virus o programes maliciosos o lesius en els continguts, malgrat haver adoptat totes les mesures tecnològiques necessàries per a evitar-ho.

Modificacions

El propietari del lloc web es reserva el dret d’efectuar sense avís previ les modificacions que consideri oportunes en el seu web, podent canviar, suprimir o afegir tant els continguts i serveis que s’hi presten com la forma en què aquests apareguin presentats o localitzads al seu web.

La política de privacitat de l’AFA Congrés-Indians aplica a tots els serveis que ofereix l’associació, així com als canals de comunicació que fa servir: lloc web, correu electrònic, xarxes socials, aplicació de gestió…

Aquesta política és permanentment accessible a través de l’enllaç del lloc web denominat “Avís legal” i pot actualitzar-se en qualsevol moment. Les modificacions que impliquin canvis en els serveis oferts o requereixin el consentiment de les persones interessades es comunicaran abans que entri en vigor.

QUINES DADES RECOPILEM I PER QUÈ

L’AFA recopila únicament les dades que es faciliten en fer ús dels seus serveis i canals de comunicació, amb les següents finalitats:

  • Dades de contacte proporcionades al registrar-se com a usuari o en formularis (per exemple: nom, adreça, correu electrònic, número de telèfon…). Cada usuari podrà veure, editar o esborrar la seva informació personal en qualsevol moment (excepte el nom d’usuari). Els administradors del lloc web també poden veure i editar aquesta informació. La resposta o les dades sol·licitades a través dels formularis del lloc web són de caràcter obligatori sempre que no s’indiqui el contrari mitjançant el text “(opcional)” a continuació de la pregunta o camp. En cas de no proporcionar-se les dades requerides no serà possible prestar el servei sol·licitat. 
  • Missatges que adreceu als diferents serveis (per exemple: correus electrònics, aplicacions de missatgeria…).
  • Comentaris al web (adreça IP visitant i cadena del navegador web per ajudar a la detecció de missatges brossa). En enviar un comentari, la persona usuària està autoritzant la publicació del seu nom i perfil. El comentari i les seves metadades es conserven indefinidament per poder reconèixer i aprovar els comentaris al moment de forma automàtica sense haver d’estar en una cua de moderació.
  • Mèdia al web (en cas que es puji una imatge al lloc web, s’han d’evitar les metadades incrustades -EXIF, GPS-, les persones que visitin el lloc web poden descarregar i extreure qualsevol informació de les imatges del web).
  • Altres dades necessàries per a fer ús dels serveis (per exemple: compte bancari, informació mèdica…).

Aquestes dades serveixen a l’AFA per garantir una bona comunicació amb les seves associades així com la qualitat dels serveis i la seva gestió, per arribar a totes les famílies, verificar pagaments, gestionar comptes d’usuari, notificació d’incidències i resolució de dubtes i consultes… En definitiva, per fer funcionar l’AFA amb normalitat.

L’AFA únicament permet el registre com a persona usuària i la sol·licitud de serveis a través del lloc web afacongresindians.cat o de la seva aplicació de gestió a persones majors d’edat.

COM TRACTEM LES DADES

L’AFA no comparteix les dades amb ningú aliè als serveis que s’ofereixen. Es recullen i s’utilitzen per als serveis propis de l’associació i no es difonen ni es venen a tercers en cap altre cas. La recollida de dades no presenta cap altra voluntat que l’eficiència dels serveis de l’AFA, de manera que s’utilitzen estrictament per a facilitar aquest ús. Només es podrien difondre a les autoritats públiques competents en cas de requeriment legal al respecte. Per a qualsevol altre objectiu, només es revelarà informació amb el vostre consentiment explícit al respecte.

Els comentaris de les persones visitants poden ser comprovats mitjançant un sistema automàtic de detecció d’spam.

Les dades s’emmagatzemen en serveis externs d’allotjament web protegits per tercers, que aporten les seves pròpies polítiques de protecció i seguretat.

Podeu consultar la política de privacitat de tercers a través dels següents enllaços:

QUINS SÓN ELS VOSTRES DRETS EN RELACIÓ A LES DADES

Teniu dret a obtenir confirmació de si estem tractant o no dades personals, a accedir a elles i a sol·licitar-ne la rectificació, la compleció, o la supressió. Això no inclou les dades que estiguem obligats a conservar amb propòsits administratius, legals o de seguretat.

Tots aquests drets poden exercir-se en qualsevol moment fent una sol·licitud per correu electrònic a la secretaria de l’AFA.

Les persones usuàries del lloc web i dels serveis de l’AFA són responsables de la veracitat, actualitat i exactitud de les dades que proporcionen.

CONEIX ELS TEUS DRETS

Reglament (UE) 2016/679 del Parlament Europeu i del Consell, de 27 d’abril de 2016, relatiu a la protecció de les persones físiques pel que fa al tractament de dades personals i a la lliure circulació d’aquestes dades.

(43) Es presumeix que el consentiment no s’ha donat lliurement quan no permet autoritzar per separat les diferents operacions de tractament de dades personals, tot i ser adequat en el cas concret.

La política de cookies pretén proporcionar la informació necessària perquè qualsevol persona usuària del lloc web pugui decidir si desitja permetre la instal·lació de les galetes emprades per l’AFA Congrés-Indians.

QUÈ SÓN LES GALETES O COOKIES

Les cookies o galetes són fitxers que es descarreguen al vostre dispositiu a l’accedir al lloc web. Les galetes permeten a una pàgina web, entre altres coses, emmagatzemar i recuperar informació sobre els hàbits de navegació de la persona usuària o del seu equip i, depenent de la informació que continguin i de la forma en què utilitzi el seu equip, poden utilitzar-se per reconèixer-la. Aquestes cookies tenen una durada d’un any.

TIPUS DE GALETES

El lloc web de l’AFA empra els següents tipus de galetes:

  • Tècniques. Permeten la navegació a través del lloc web i l’ús de les seves opcions o serveis com, per exemple: identificar la sessió, accedir a parts d’accés restringit, autenticar usuaris, registrar accions relacionades amb l’avís de cookies, o escriure comentaris.
  • Socials. Les que els proveïdors de serveis de xarxes socials poden instal·lar quan es comparteix contingut del nostre lloc web. Les seves condicions poden consultar-se als següents enllaços: Facebook i Twitter.

A la pàgina de registre s’estableix una cookie temporal que no conté dades personals per verificar la configuració de cookies del navegador. Aquesta cookie desapareix en tancar el navegador. Un cop connectat, s’estableixen diverses cookies: les de connexió duren dos dies o dues setmanes si se selecciona l’opció “Recorda’m”, les de preferències de pantalla tenen una durada d’un any. S’eliminen en desconnectar-se.

Quan es publica o edita un article, es guarda una altra cookie al navegador. Només inclou la ID de l’article i expira en un dia.

ACCEPTACIÓ DE LA POLÍTICA DE GALETES

L’AFA Congrés-Indians mostra informació sobre la seva política de galetes en la part inferior de qualsevol pàgina amb cada inici de sessió.
Davant aquesta informació és possible dur a terme les següents accions:

  • Acceptar galetes: si s’accepten clicant al botó habilitat amb aquesta finalitat no es tornarà a visualitzar aquest avís en el web.
  • No acceptar: es pot ignorar aquesta informació i proseguir amb la navegació normal pel web. En aquest cas, l’avís es tornarà a mostrar la propera vegada que s’entri al web fins que es cliqui el botó d’acceptar.
  • Avís legal: es podrà obtenir més informació sobre què són les galetes i conèixer la Política de galetes de l’AFA, però això no evitarà que es mostri l’avís sobre galetes en la propera sessió al web.

COM MODIFICAR LA CONFIGURACIÓ DE LES GALETES

Es poden restringir, bloquejar o esborrar les galetes utilitzant el navegador. En cada navegador l’operativa és diferent. Aquí hi ha els enllaços per a fer-ho amb alguns dels navegadors més populars:

CONTINGUT INCRUSTAT D’ALTRES LLOCS WEB

Els articles en aquest lloc web poden incloure contingut incrustat (vídeos, imatges, URL, etc.) des d’altres pàgines web que es comporta exactament de la mateixa manera com si s’estigués visitant l’altra pàgina web. Aquestes pàgines web poden recollir dades, fer servir galetes, incrustar seguiment addicional de terceres parts, i monitoritzar la interacció amb el contingut incrustat, incloent la traça de la interacció amb el contingut incrustat si es té un compte i s’ha iniciat sessió en aquesta pàgina web.

Desplaça cap amunt

CONDICIONS PARTICULARS DELS SERVEIS DE L'AFA

Donar d’alta el vostre infant a qualsevol dels serveis implica l’acceptació i el compliment d’aquesta normativa i les seves condicions.

L’AFA gestiona el servei de menjador del centre, incloent tota la franja de migdia (14h a 16:30h – 13h a 15:30h els dies de jornada intensiva-). Les següents normes administratives i d’acompanyament han estat aprovades pel Consell Escolar.

1. COMPROMÍS DE PERMANÈNCIA

En donar d’alta l’infant a com a usuari fix, la família assumeix explícitament un compromís trimestral.

2. INSCRIPCIÓ AL SERVEI

Les famílies que vulguin fer un ús fix del servei hauran de fer la inscripció 15 dies abans de començar el trimestre corresponent (juliol, desembre, i març). La data exacta es comunicarà amb antelació suficient, si escau. Cal respectar els terminis d’inscripció per poder planificar els dies i el nombre d’acompanyants que cuidaran dels nostres infants.

Per poder fer ús del servei com a usuari fix i segons el moment del curs, caldrà omplir el formulari de matrícula juntament amb la documentació sol·licitada, si escau.

En cap cas es podrà fer ús del servei com a usuari fix sense haver formalitzat la inscripció degudament. No es considerarà donat d’alta cap usuari, i per tant no podrà fer ús del servei com a fix, fins que no hagi lliurat tota la documentació o informació sol·licitada i hagi rebut la confirmació de l’AFA.

3. BAIXA DEL SERVEI

Per donar-se de baixa a final de trimestre, s’haurà d’avisar per escrit a administració de l’AFA 15 dies abans d’acabar el trimestre (15 de desembre o 15 de març, aproximadament). Un cop passat aquest termini, independentment de si s’ha fet ús del servei algun dia o no, l’infant continuarà com a usuari fix a tots els efectes.

En tant el compromís en donar-se d’alta és trimestral, en cas de donar-se de baixa del servei de menjador abans de finalitzar el trimestre en curs no podrà tornar a apuntar-se al menjador com a usuari fix fins passats tres mesos des de la baixa.

En cas de tornar a necessitar el servei de menjador abans de finalitzar els tres mesos, s’hauran d’adquirir tiquets esporàdics cada dia que s’hagi de fer ús del servei de menjador.

4. IMPORT I CONDICIONS DE COBRAMENT

L’import del servei per a tot el curs el podeu trobar a la taula següent. Pels infants que no comencen com a fixos des del primer dia de curs, l’import es calcula de manera proporcional als dies que es quedarà durant tot el curs.

L’import es carregarà al compte bancari indicat al principi de cada mes.

En cas de donar-se d’alta com a usuari fix amb el trimestre començat, caldrà adquirir un tiquet esporàdic per a cada dia que en faci ús fins el començament del període trimestral següent.

En cas de donar-se de baixa com a usuari fix amb el trimestre començat, no es cobrarà l’import corresponent al menjar però sí la part corresponent a monitoratge pel que resta del trimestre.

Quadre de preus de menjador 24 25.

L’AFA assumeix el cost de les despeses de gestió i les comissions bancàries només per a les famílies associades. Per a famílies no associades, el cost és de 3€ mensuals per a infants usuaris fixos, i de 0,30€ per cada tiquet esporàdic.

5. DEVOLUCIONS, DESPESES I RECÀRRECS

En tant existeix un compromís de permanència, en cas de donar-se de baixa abans de finalitzar el trimestre en curs no es retornará cap import.

Cada rebut retornat tindrà un recàrrec de 5€ per penalització de l’entitat bancària. En aquest cas, es contactarà amb la família per tornar a passar el rebut. Si el rebut segueix sense fer-se efectiu, es tornarà a aplicar el recàrrec i a contactar amb la família. Si es torna a fer una devolució del rebut per tercera vegada, l’infant serà donat de baixa automàticament del servei.

Si un infant no pot assistir al menjador durant un període prolongat, es retornarà l’import corresponent al menú a partir del tercer dia d’absència i sempre que sigui notificat abans de les 9:30h del matí.

Si un infant és recollit reiteradament per sobre de les 16:30h sense motius fonamentats, es cobrarà l’import corresponent a un tíquet esporàdic del servei d’acollida de tarda per cada dia que això succeeixi.

6. CONDICIONS D’ÚS PUNTUAL (TÍQUETS ESPORÀDICS)

En cas que un infant o un familiar adult vulgui o necessiti fer ús del servei en dies puntuals (esporàdics), cal adquirir el tiquet a l’oficina d’administració de l’AFA. Es pot fer el pagament amb targeta o en efectiu.

Cal entregar el tiquet degudament complimentat a la finestreta de l’entrada ABANS de les 9:30h del dia que s’hagi de quedar. A partir d’aquesta hora ja no es podran acceptar més tiquets per aquell dia, ja que és el moment en què es fa la comanda de menús.

Els tiquets es poden adquirir i entregar amb antelació (al tiquet s’hi concreta la data en què es farà ús del servei).

De manera molt excepcional, s’apuntarà un infant o familiar que no hagi lliurat el tiquet (caldrà confirmar prèviament amb administració de l’AFA).

Si un infant vol fer servir el menjador MÉS DE 8 DIES AL MES sense ser-ne usuari fix, haurà de justificar degudament a l’AFA aquest ús perquè l’associació pugui fer la previsió o contractació de personal corresponent, si s’escau.

NOTA SOBRE SORTIDES D’UN DIA

En cas que un ambient faci una sortida d’un dia sencer, l’AFA pot preparar el dinar d’aquell dia per als infants que són usuaris fixos del servei de menjador. És necessari, però, que l’escola avisi amb temps suficient a l’AFA per poder organitzar la logística necessària. En cas contrari, l’hauran de portar de casa.

L’AFA gestiona el servei d’acollides del centre, en horari de matins (8:00h a 9:00h) i tardes (16:30h a 17:30h – 15:30h a 16:30h en dies de jornada intensiva, i allargament de 16:30h a 17:30h el mes de juny si es fa jornada intensiva-).

1. COMPROMÍS DE PERMANÈNCIA

En donar d’alta l’infant com a usuari fix, la família assumeix explícitament un compromís trimestral.

2. INSCRIPCIÓ AL SERVEI

Les famílies que vulguin fer un ús fix del servei hauran de fer la inscripció 15 dies abans de començar el trimestre corresponent (juliol, desembre, i març). La data exacta es comunicarà amb antelació suficient, si escau. Cal respectar els terminis d’inscripció per poder planificar els dies i el nombre d’acompanyants que cuidaran dels nostres infants.

Per poder fer ús del servei com a usuari fix i segons el moment del curs, caldrà omplir el formulari de matrícula juntament amb la documentació sol·licitada, si escau.

En cap cas es podrà fer ús del servei com a usuari fix sense haver formalitzat la inscripció degudament. No es considerarà donat d’alta cap usuari, i per tant no podrà fer ús del servei com a fix, fins que no hagi lliurat tota la documentació o informació sol·licitada i hagi rebut la confirmació de l’AFA.

3. BAIXA DEL SERVEI

Per donar-se de baixa a final de trimestre, s’haurà d’avisar s’haurà d’avisar per escrit a l’administració de l’AFA 15 dies abans d’acabar el trimestre (15 de desembre o 15 de març, aproximadament). Un cop passat aquest termini, independentment de si algun dia s’ha fet ús del servei o no, l’infant continuarà com a usuari fix a tots els efectes.

4. IMPORT I CONDICIONS DE COBRAMENT

L’import del servei depèn del nombre de dies lectius reals que tingui cada trimestre. La quantitat exacta es comunicarà cada curs amb antelació suficient.

L’import es carregarà al compte bancari indicat en un únic rebut al principi de cada trimestre.

En cas de disminuir els dies de servei acordats a principi del trimestre no es retornarà cap import.

En cas de voler incrementar puntualment o la resta del trimestre el nombre de dies acordats i cobrats en el rebut trimestral, la família haurà de comprar tiquets esporàdics per aquells dies que vulgui incrementar (els tiquets es compren directament a l’oficina d’administració de l’AFA). El preu del tíquet esporàdic és de 5€ (excepte durant la jornada intensiva del juny, que és de 2€).

També hi ha l’opció de fer acollida matinal de només mijta hora, de 8:30h a 9h, però només en modalitat esporàdica.

Les tarifes trimestrals en funció del nombre de dies en què l’infant serà fix són les següents:

Quadre de preus acollides 24 25.

L’AFA assumeix el cost de les despeses de gestió i les comissions bancàries només per a les famílies associades. Per a famílies no associades, el cost és de 3€ mensuals per a infants usuaris fixos, i de 0,30€ per cada tiquet esporàdic.

5. DEVOLUCIONS, DESPESES I RECÀRRECS

En tant existeix un compromís de permanència, en cas de donar-se de baixa abans de finalitzar el trimestre en curs no es retornará cap import.

Cada rebut retornat tindrà un recàrrec de 5€ per penalització de l’entitat bancària. En aquest cas, es contactarà amb la família per tornar a passar el rebut. Si el rebut segueix sense fer-se efectiu, es tornarà a aplicar el recàrrec i a contactar amb la família. Si es torna a fer una devolució del rebut per tercera vegada, l’infant serà donat de baixa automàticament del servei.

Si un infant que fa ús de l’acollida de la tarda és recollit reiteradament per sobre de les 17:30h sense motius fonamentats, es cobrarà un INCREMENT de 3€ per cada dia que això succeeixi, acumulativament.

La comissió d’extraescolars de l’AFA organitza les activitats extraescolars per a la comunitat educativa. Per tal de garantir un bon funcionament, s’han aprovat les següents normes administratives generals.

Aquesta normativa pot patir modificacions puntuals segons el tipus i condicions de l’activitat, consulteu la normativa específica de cada curs.

1. CONDICIONS GENERALS

Els horaris, calendari, oferta i quotes es detallaran al principi de cada trimestre a través dels canals de comunicació de l’AFA.

Les activitats s’iniciaran en cas que hi hagi una demanda suficient en cadascun dels trimestres i s’omplin els grups. Una vegada rebudes totes les sol·licituds s’informarà de si finalment s’obre l’activitat sol·licitada. 

Les Activitats en Família seran obertes a infants de fora de l’escola. Els infants de l’escola tindran prioritat per fer les activitats, sempre i quan la inscripció es faci en temps i forma.

Acompanyament als infants:

  • Només podrà haver-hi una persona acompanyant per infant.
  • Els infants de primària podran fer l’activitat sense persona acompanyant, un cop estiguin adaptats, i no caldrà romandre al recinte escolar esperant.
  • En cas de venir amb un germà o germana menor que encara no cursi P3:-
    • Si l’infant és un nadó i està als braços de la persona acompanyant tota l’estona, no pagarà res.
    • Si l’infant petit es desplaça per l’espai durant l’activitat, caldrà pagar una quota per aquest infant que es detallarà a l’inici de cada període amb la resta de informació de les activitats i computarà com a mig alumne. En aquest cas, l’educador/a de l’activitat no actuarà directament amb aquest infant i la persona responsable serà l’acompanyant, que l’haurà d’atendre en tot moment.

Cada trimestre, fora de l’horari de l’activitat, es valorarà fer una sessió per a les persones acompanyants dirigida per l’educador/a per tal d’avaluar els processos de la família/infant i l’evolució de l’activitat.

En el cas de baixes justificades per part d’algun dels educadors/es es buscarà una persona substituta per a aquella sessió. En el cas de baixes no justificades o sense una antelació pertinent la sessió es recuperarà en una altra data.

S’haurà d’arribar a la sala 10 minuts abans del començament de les activitats, tenint en compte que la porta d’accés es tanca a les 16:30h.

L’espai en el qual finalment es realitzarà l’activitat es confirmarà juntament amb l’activació del grup al finalitzar el període d’inscripcions a través de missatge electrònic.

Per a la realització de les activitats caldrà portar roba adient.

2. COMPROMÍS DE PERMANÈNCIA

En donar d’alta l’infant a una activitat, la família assumeix explícitament un compromís trimestral.

3. INSCRIPCIÓ I ASSIGNACIÓ DE PLACES I BAIXA

A final de curs s’obrirà el període de preinscripció de les activitats per al curs següent. En cas que hi hagi més sol·licituds que places, es procedirà a fer un sorteig i es comunicarà a les famílies si han obtingut la plaça o, en cas contrari, han de romandre a la llista d’espera. En el moment que hi hagi una baixa, la plaça s’atorgarà a la primera família de la llista d’espera. Si aquesta no hi està interessada, s’oferirà a la següent de la llista i així consecutivament fins que s’ompli.

Per poder gaudir de les activitats, caldrà omplir el formulari d’inscripció corresponent (pot ser de l’AFA o extern) juntament amb la documentació sol·licitada, si escau.

Per a més informació, consulteu els canals de comunicació de l’AFA o pregunteu a la vostra persona representant d’ambient.

Depenent de l’activitat, es podrà deixar la mateixa o valorar un canvi (si queden places vacants) en acabar cada trimestre. S’informarà les famílies sobre els terminis i procediment per comunicar la baixa. En cas de no rebre cap notificació expressa, s’entendrà que es continua amb l’activitat el període següent.

4. IMPORT I CONDICIONS DE COBRAMENT

L’import es carregarà al compte bancari indicat en sengles rebuts al principi de cada trimestre. La data s’informarà a totes les famílies inscrites a l’activitat.

Es contempla el pagament fraccionat per a casos especials. Aquest supòsit serà valorat per la tresoreria de l’AFA i la comissió d’extraescolars. En el cas  de pagament fraccionat, s’emetran dos rebuts del 50% del valor de l’activitat: un en la data d’emissió general de rebuts per a l’activitat i període corresponents, i l’altre un mes més tard. Els costos d’emissió del segon rebut correran a càrrec de la família sol·licitant.

5. DEVOLUCIONS, DESPESES I RECÀRRECS

En tant existeix un compromís de permanència, en cas de donar-se de baixa abans de finalitzar el trimestre en curs no es retornará cap import.

Cada rebut retornat tindrà un recàrrec de 5€ per penalització de l’entitat bancària. En aquest cas, es contactarà amb la família per tornar a passar el rebut. Si el rebut segueix sense fer-se efectiu, es tornarà a aplicar el recàrrec i a contactar amb la família. Si es torna a fer una devolució del rebut per tercera vegada, l’infant serà donat de baixa automàticament del servei.

L’AFA assumeix el cost de les despeses de gestió i les comissions bancàries només per a les famílies associades. Per a famílies no associades, el cost és de 3€ per operació en cas d’usuaris fixos, i de 0,30€ per cada tiquet esporàdic.

Durant algunes activitats organizades per l’AFA (assemblees, xerrades, etc.) o l’escola (entrega d’informes…), l’AFA ofereix un servei de canguratge per als infants d’aquelles famílies que ho necessitin per poder atendre l’activitat.

1. CONDICIONS GENERALS

Només poden fer ús del servei els infants escolaritzats al propi centre o, si són de fora, els infants de 6 anys o més.

Per reservar plaça, cal apuntar-se a la llista que hi haurà consergeria o bé omplir el formulari.

La llista es tancarà dos dies (lectius) abans del dia del servei, a les 18:00h. El termini per omplir el formulari és el mateix. El nombre d’acompanyants es calcula en funció del nombre d’infants apuntats, per això, si algun infant no figura a la llista, no se’n garanteix l’acollida.

La durada del servei serà de dues hores.

Els infants seran atesos per acompanyants de l’escola en la mesura del possible.

2. IMPORT I CONDICIONS DE COBRAMENT

La tarifa de canguratge són 2€ per infant.

La tarifa s’haurà d’abonar amb anterioritat a l’oficina d’administració de l’AFA. En cas de no fer-se efectiu el pagament, l’AFA cobrarà l’import per banc al final del mes, amb els corresponents recàrrecs bancaris que pugui comportar.

L’AFA organitza un projecte d’acompanyament de famílies noves a l’escola per facilitar una integració més plàcida a la comunitat educativa.

PER A LES FAMÍLIES NOVES

Es tracta de comptar amb una família de referència per posar-s’hi en contacte per a qualsevol dubte o inquietud (no pedagògica) que pugui sorgir relacionada amb l’escola.

Si voleu que una família us acompanyi a l’inici del vostre camí a la comunitat de l’escola, ompliu aquest formulari abans d’iniciar el proper curs.

També podeu enviar les dades a la secretaria de la Junta de l’AFA.

PER A LES FAMÍLIES DE L’ESCOLA

Com sabeu, aquest projecte consisteix en que famílies que ja formen part de la comunitat educativa n’acompanyin una de nova que entri a l’escola.

L’objectiu de la iniciativa és que aquelles famílies que ho necessitin se sentin acollides i en tinguin una de referència per consultar dubtes sobre el funcionament de l’escola. No es tracta de donar resposta a les possibles preguntes sobre el projecte pedagògic (per a això ja hi ha l’equip dcoent) sinó més aviat d’acompanyar i resoldre dubtes logístics a les famílies que entren de nou a l’escola.

Si voleu formar part de la borsa de famílies acompanyants, ompliu l’opció corresponent al formulari de matrícula abans d’iniciar el proper curs o feu arribar les dades a  la secretaria de la Junta de l’AFA.

QUAN COMENCI EL NOU CURS…

L’AFA convocarà famílies acompanyants i famílies noves en una trobada per poder-se conèixer. La trobada es farà en el marc d’alguna activitat organitzada per l’AFA. A les famílies noves que no hagin pogut assistir-hi se’ls facilitarà el correu electrònic d’una família acompanyant encara sense aparellar perquè hi contactin personalment.

CONDICIONS DEL SERVEI DE MENJADOR

L’AFA gestiona el servei de menjador del centre, incloent tota la franja de migdia (14h a 16:30h – 13h a 15:30h els dies de jornada intensiva-). Les següents normes administratives i d’acompanyament han estat aprovades pel Consell Escolar.

1. COMPROMÍS DE PERMANÈNCIA

En donar d’alta l’infant a com a usuari fix, la família assumeix explícitament un compromís trimestral.

2. INSCRIPCIÓ AL SERVEI

Les famílies que vulguin fer un ús fix del servei hauran de fer la inscripció 15 dies abans de començar el trimestre corresponent (juliol, desembre, i març). La data exacta es comunicarà amb antelació suficient, si escau. Cal respectar els terminis d’inscripció per poder planificar els dies i el nombre d’acompanyants que cuidaran dels nostres infants.

Per poder fer ús del servei com a usuari fix i segons el moment del curs, caldrà omplir el formulari de matrícula juntament amb la documentació sol·licitada, si escau.

En cap cas es podrà fer ús del servei com a usuari fix sense haver formalitzat la inscripció degudament. No es considerarà donat d’alta cap usuari, i per tant no podrà fer ús del servei com a fix, fins que no hagi lliurat tota la documentació o informació sol·licitada i hagi rebut la confirmació de l’AFA.

3. BAIXA DEL SERVEI

Per donar-se de baixa a final de trimestre, s’haurà d’avisar per escrit a administració de l’AFA 15 dies abans d’acabar el trimestre (15 de desembre o 15 de març, aproximadament). Un cop passat aquest termini, independentment de si s’ha fet ús del servei algun dia o no, l’infant continuarà com a usuari fix a tots els efectes.

En tant el compromís en donar-se d’alta és trimestral, en cas de donar-se de baixa del servei de menjador abans de finalitzar el trimestre en curs no podrà tornar a apuntar-se al menjador com a usuari fix fins passats tres mesos des de la baixa.

En cas de tornar a necessitar el servei de menjador abans de finalitzar els tres mesos, s’hauran d’adquirir tiquets esporàdics cada dia que s’hagi de fer ús del servei de menjador.

4. IMPORT I CONDICIONS DE COBRAMENT

L’import del servei per a tot el curs el podeu trobar a la taula següent. Pels infants que no comencen com a fixos des del primer dia de curs, l’import es calcula de manera proporcional als dies que es quedarà durant tot el curs.

L’import es carregarà al compte bancari indicat al principi de cada mes.

En cas de donar-se d’alta com a usuari fix amb el trimestre començat, caldrà adquirir un tiquet esporàdic per a cada dia que en faci ús fins el començament del període trimestral següent.

En cas de donar-se de baixa com a usuari fix amb el trimestre començat, no es cobrarà l’import corresponent al menjar però sí la part corresponent a monitoratge pel que resta del trimestre.

Quadre de preus de menjador 24 25.

L’AFA assumeix el cost de les despeses de gestió i les comissions bancàries només per a les famílies associades. Per a famílies no associades, el cost és de 3€ mensuals per a infants usuaris fixos, i de 0,30€ per cada tiquet esporàdic.

5. DEVOLUCIONS, DESPESES I RECÀRRECS

En tant existeix un compromís de permanència, en cas de donar-se de baixa abans de finalitzar el trimestre en curs no es retornará cap import.

Cada rebut retornat tindrà un recàrrec de 5€ per penalització de l’entitat bancària. En aquest cas, es contactarà amb la família per tornar a passar el rebut. Si el rebut segueix sense fer-se efectiu, es tornarà a aplicar el recàrrec i a contactar amb la família. Si es torna a fer una devolució del rebut per tercera vegada, l’infant serà donat de baixa automàticament del servei.

Si un infant no pot assistir al menjador durant un període prolongat, es retornarà l’import corresponent al menú a partir del tercer dia d’absència i sempre que sigui notificat abans de les 9:30h del matí.

Si un infant és recollit reiteradament per sobre de les 16:30h sense motius fonamentats, es cobrarà l’import corresponent a un tíquet esporàdic del servei d’acollida de tarda per cada dia que això succeeixi.

6. CONDICIONS D’ÚS PUNTUAL (TÍQUETS ESPORÀDICS)

En cas que un infant o un familiar adult vulgui o necessiti fer ús del servei en dies puntuals (esporàdics), cal adquirir el tiquet a l’oficina d’administració de l’AFA. Es pot fer el pagament amb targeta o en efectiu.

Cal entregar el tiquet degudament complimentat a la finestreta de l’entrada ABANS de les 9:30h del dia que s’hagi de quedar. A partir d’aquesta hora ja no es podran acceptar més tiquets per aquell dia, ja que és el moment en què es fa la comanda de menús.

Els tiquets es poden adquirir i entregar amb antelació (al tiquet s’hi concreta la data en què es farà ús del servei).

De manera molt excepcional, s’apuntarà un infant o familiar que no hagi lliurat el tiquet (caldrà confirmar prèviament amb administració de l’AFA).

Si un infant vol fer servir el menjador MÉS DE 8 DIES AL MES sense ser-ne usuari fix, haurà de justificar degudament a l’AFA aquest ús perquè l’associació pugui fer la previsió o contractació de personal corresponent, si s’escau.

NOTA SOBRE SORTIDES D’UN DIA

En cas que un ambient faci una sortida d’un dia sencer, l’AFA pot preparar el dinar d’aquell dia per als infants que són usuaris fixos del servei de menjador. És necessari, però, que l’escola avisi amb temps suficient a l’AFA per poder organitzar la logística necessària. En cas contrari, l’hauran de portar de casa.

CONDICIONS DEL SERVEI D'ACOLLIDA

L’AFA gestiona el servei d’acollides del centre, en horari de matins (8:00h a 9:00h) i tardes (16:30h a 17:30h – 15:30h a 16:30h en dies de jornada intensiva, i allargament de 16:30h a 17:30h el mes de juny si es fa jornada intensiva-).

1. COMPROMÍS DE PERMANÈNCIA

En donar d’alta l’infant com a usuari fix, la família assumeix explícitament un compromís trimestral.

2. INSCRIPCIÓ AL SERVEI

Les famílies que vulguin fer un ús fix del servei hauran de fer la inscripció 15 dies abans de començar el trimestre corresponent (juliol, desembre, i març). La data exacta es comunicarà amb antelació suficient, si escau. Cal respectar els terminis d’inscripció per poder planificar els dies i el nombre d’acompanyants que cuidaran dels nostres infants.

Per poder fer ús del servei com a usuari fix i segons el moment del curs, caldrà omplir el formulari de matrícula juntament amb la documentació sol·licitada, si escau.

En cap cas es podrà fer ús del servei com a usuari fix sense haver formalitzat la inscripció degudament. No es considerarà donat d’alta cap usuari, i per tant no podrà fer ús del servei com a fix, fins que no hagi lliurat tota la documentació o informació sol·licitada i hagi rebut la confirmació de l’AFA.

3. BAIXA DEL SERVEI

Per donar-se de baixa a final de trimestre, s’haurà d’avisar s’haurà d’avisar per escrit a l’administració de l’AFA 15 dies abans d’acabar el trimestre (15 de desembre o 15 de març, aproximadament). Un cop passat aquest termini, independentment de si algun dia s’ha fet ús del servei o no, l’infant continuarà com a usuari fix a tots els efectes.

4. IMPORT I CONDICIONS DE COBRAMENT

L’import del servei depèn del nombre de dies lectius reals que tingui cada trimestre. La quantitat exacta es comunicarà cada curs amb antelació suficient.

L’import es carregarà al compte bancari indicat en un únic rebut al principi de cada trimestre.

En cas de disminuir els dies de servei acordats a principi del trimestre no es retornarà cap import.

En cas de voler incrementar puntualment o la resta del trimestre el nombre de dies acordats i cobrats en el rebut trimestral, la família haurà de comprar tiquets esporàdics per aquells dies que vulgui incrementar (els tiquets es compren directament a l’oficina d’administració de l’AFA). El preu del tíquet esporàdic és de 5€ (excepte durant la jornada intensiva del juny, que és de 2€).

També hi ha l’opció de fer acollida matinal de només mijta hora, de 8:30h a 9h, però només en modalitat esporàdica.

Les tarifes trimestrals en funció del nombre de dies en què l’infant serà fix són les següents:

Quadre de preus acollida 24 25.

L’AFA assumeix el cost de les despeses de gestió i les comissions bancàries només per a les famílies associades. Per a famílies no associades, el cost és de 3€ mensuals per a infants usuaris fixos, i de 0,30€ per cada tiquet esporàdic.

5. DEVOLUCIONS, DESPESES I RECÀRRECS

En tant existeix un compromís de permanència, en cas de donar-se de baixa abans de finalitzar el trimestre en curs no es retornará cap import.

Cada rebut retornat tindrà un recàrrec de 5€ per penalització de l’entitat bancària. En aquest cas, es contactarà amb la família per tornar a passar el rebut. Si el rebut segueix sense fer-se efectiu, es tornarà a aplicar el recàrrec i a contactar amb la família. Si es torna a fer una devolució del rebut per tercera vegada, l’infant serà donat de baixa automàticament del servei.

Si un infant que fa ús de l’acollida de la tarda és recollit reiteradament per sobre de les 17:30h sense motius fonamentats, es cobrarà un INCREMENT de 3€ per cada dia que això succeeixi, acumulativament.

CONDICIONS DE PROTECCIÓ DE DADES PERSONALS

L’AFA Congrés-Indians sol·licita i emmagatzema dades personals necessàries per oferir els serveis que l’associació organitza o gestiona. Per donar compliment al Reglament (UE) 2016/679 del Parlament Europeu i el Consell, de 27 d’abril de 2016, relatiu a la protecció de les persones físiques en el que respecta al tractament de dades personals i a la lliure circulació de les dades, i seguint les recomanacions i instruccions emeses per l’AEPD, l’AFA Congrés-Indians demana el consentiment a les famílies per al tractament de les seves dades personals.

Aquesta autorització serà vigent sempre que la família no manifesti per escrit el contrari.

  • Les dades de caràcter personal sol·licitades i facilitades als diferents formularis són incorporades a un fitxer privat la responsable i única destinatària del qual és l’AFA Congrés-Indians.
  • Només són sol·licitades aquelles dades estrictament necessàries per prestar adequadament els serveis organitzats o gestionats per l’AFA Congrés-Indians.
  • Totes les dades compten amb el compromís de confidencialitat i sota cap concepte són cedides o tractades per terceres persones, físiques o jurídiques, sense el vostre consentiment previ, excepte en els casos previstos per la llei.
  • Responsable del tractament: l’AFA Congrés-Indians.
  • Finalitat: la prestació dels serveis organitzats o gestionats per l’associació i sol·licitats a través dels diferents formularis, i la comunicació amb les famílies usuàries dels mateixos.
  • Legitimació: consentiment de la persona interessada o que ostenta la tutoria legal en cas de menors d’edat.
  • Destinataris: les dades no es comunicaran a tercers, excepte en els casos previstos per llei, o si ho heu consentit prèviament.
  • Drets: accés, rectificació, supressió, oposició al tractament i sol·licitar-ne la limitació de les dades, mitjançant escrit dirigit a la secretaria de l’associació.

CONDICIONS DE CESSIÓ I ÚS D'IMATGES

L’AFA disposa d’espais de comunicació i difusió, inclosos l’espai web afacongresindians.cat, on informa i fa difusió de les seves activitats. En aquests espais es poden publicar imatges o enregistraments en què apareguin, individualment o en grup, alumnes o familiars d’alumnes que fan les activitats esmentades.

Donat que el dret a la pròpia imatge és reconegut en l’article 18.1 de la Constitució Espanyola i està regulat per la Llei Orgànica 1/1982, de 5 de maig, sobre el dret a l’honor, a la intimitat personal i familiar i a la pròpia imatge, l’AFA Congrés-Indians demana el consentiment als tutors/es legals per a l’ús de fotografies o material elaborat on apareguin els seus infants o membres de la família de forma que siguin clarament identificables. El material pot ser publicat als espais de comunicació de què disposa l’AFA, inclosos el lloc web i xarxes socials, on informa i fa difusió de les activitats que organitza, amb finalitat divulgativa.
En aquests espais es poden publicar imatges en què apareguin, individualment o en grup, alumnes i famílies que participen a les activitats esmentades.
 

Tanmateix, l’AFA Congrés-Indians es compromet a fer sempre que sigui possible una publicació curosa i anònima de les persones participants a les seves activitats. Les imatges o enregistraments que es recullin i tractin no se cediran a tercers ni se’n faran usos comercials sense el consentiment exprés i per escrit de les persones interessades.

Aquesta autorització serà vigent sempre que la família no manifesti per escrit el contrari, i sense reemborsament de qualsevol tipus. Podeu retirar-ne el consentiment en qualsevol moment (la revocació no té efectes retroactius).
 
  • Responsable del tractament: l’AFA Congrés-Indians.
  • Finalitat: autorització de la difusió d’imatges, enregistraments i material elaborat als espais de comunicació de l’associació.
  • Legitimació: consentiment de la persona interessada o que ostenta la tutoria legal en cas de menors d’edat.
  • Destinataris: les imatges no es cediran a tercers, excepte en els casos previstos per llei, o si ho heu consentit prèviament.
  • Drets: accés, rectificació, supressió, oposició al tractament i sol·licitar-ne la limitació, mitjançant escrit dirigit a la secretaria de l’associació.

CONDICIONS GENERALS DELS SERVEIS DE L'AFA

Donar d’alta el vostre infant a qualsevol dels serveis implica l’acceptació i el compliment d’aquesta normativa i les seves condicions.

1. COMPROMÍS DE PERMANÈNCIA

En donar d’alta l’infant a un servei com a usuari fix, la família assumeix explícitament un compromís de permanència de diferent durada segons el servei:

Quadre de permanències dels serveis de l'AFA.2. INSCRIPCIÓ AL SERVEI

Consulteu les condicions d’inscripció a les condicions particulars de cada servei.

3. BAIXA DEL SERVEI

Per donar-se de baixa d’un servei al final del corresponent període de permanència, s’haurà d’avisar per escrit a l’administració de l’AFA amb 15 dies d’antelació. Un cop passat aquest termini, independentment de si s’ha fet ús del servei algun dia o no, l’infant continuarà com a usuari fix a tots els efectes.

L’import dels serveis es carregarà al compte bancari en les dates aproximades indicades a la taula anterior, sempre que no es donin indicacions en un altre sentit.

4. DEVOLUCIONS, DESPESES I RECÀRRECS

En tant existeix un compromís de permanència, en cas de donar-se de baixa abans de finalitzar el període en curs no es retornará cap import.

Cada rebut retornat tindrà un recàrrec de 5€ per penalització de l’entitat bancària. En aquest cas, es contactarà amb la família per tornar a passar el rebut. Si el rebut segueix sense fer-se efectiu, es tornarà a aplicar el recàrrec i a contactar amb la família. Si es torna a fer una devolució del rebut per tercera vegada, l’infant serà donat de baixa automàticament del servei.

Les despeses de gestió i les comissions bancàries per a famílies NO associades a l’AFA són de 3€ per operació.

SUBSCRIVIU-VOS A LA NEWS!

* obligatori

Intuit Mailchimp

L’AFA Congrés-Indians no cedirà cap dada a terceres persones, físiques o jurídiques, sense el vostre consentiment previ. Podeu consultar la nostra política de tractament de dades aquí.